Dulcich Joyride: Hot Rod Garage’s C10 – Roadkill Extra



Here’s a great crossover: Steve Dulcich of Roadkill Garage is gonna show you a road test of the 1967 Chevy C10 pickup that was recently built by Tony and Lucky on the Hot Rod Garage show. The guys turned a longbed into a shortbed and installed the all-new QA1 suspension. This truck was recently absorbed into the Roadkill fleet, as you’ll see in the next episode of Roadkill Garage.

Subscribe now

As you watch, cruise over to Facebook.com/RoadkillShow, follow us, and watch for future posts asking for your questions to be answered on the Q&A sessions that are posted every Friday on Roadkill Extra Powered by Dodge.

29 thoughts on “Dulcich Joyride: Hot Rod Garage’s C10 – Roadkill Extra

  1. Haha "metrically endowed" Dulcich is a trip

  2. Dulcich is the Man!

  3. a1duzit says:

    Dude Dulcich is so cool

  4. mopowers2 P says:

    Needs moh powa!

  5. Kelten Chyz says:

    dulcich is the man!!!! mint!!

  6. Mike Audette says:

    I wonder if some part of him thinks its 1967

  7. slinq says:

    is this Scotty kilmer long lost brother?

  8. Joey Nelson says:

    I get a kick outta this guy lol he's ok

  9. fill little discovery bible wall lost yeah eye secure fabric oxygen.

  10. Joe p says:

    They need better music. I love the show and him losing control in that turn was funny. But there's allot of dirt in those roads so that combined with an empty bed, worn tires and a lack of steering makes losing control inevitable. Bro needs his own segment.

  11. Haha, show of driving around doing great fun and illegal things. Sounds great!

  12. Abigail Ward says:

    Enforce judge defense need payment liberty horse normally reverse.

  13. Apollos 02 says:

    Had one of these when I was 17, wish i wouldn't of sold it. I'm 34 now.

  14. Bandana zX says:

    Alrighty. Don't need to watch the HRG episode now.

  15. philthyco1 says:

    the lwb is far better

  16. rcoveyduc says:

    Metrically endowed lol

  17. That dog is fuggin fast

  18. I really like these videos. Just Dulcich ripping around some backroads. Super casual.

  19. Kevin S says:

    Steve Dulcich, is the Mister Rogers of roadkill garage! he is an amazing human being.

  20. David Cohen says:

    Steve Dulcich is AWESOME! He's got the same temperament of a fighter pilot or astronaut.

  21. That place looks like its in California

  22. Boring

  23. This guy kills me. He seems like he just doesn't have a clue but yet he kind of does.

  24. ramairgto72 says:

    The tape really help the GoPro suction cup?

  25. blanchae says:

    That truck needed a lot of work to get it going in the right direction. Enjoyed it until one of your fingers get caught in the steering wheel returning to the straight ahead position.

  26. James Avery says:

    Lol aint nothing with acting like an idiot

  27. jdmeaux says:

    At first when I saw the camera on the right side of the bed, I thought Lucky forget to take off the hose when he filled up the tank.

  28. Monte Stu says:

    “The tires are dry rotted and cracking..”. “Let’s see how fast I can go around a corner!”. Say what???

  29. Ohhdanyboy says:

    Middle of nowhere, he ain't gonna hurt no one. Grape vines and Almond trees maybe.

Comments are closed.