Nissan GTR: Speed Devil (HQ) – Top Gear – BBC



Jeremy visits the Fuji race circuit in Japan to review the car that is faster than the bullet train, the Nissan GTR. Clip taken from series 11, episode 5.

Subscribe for more awesome Top Gear videos: http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=Topgear

Top Gear YouTube channel: http://www.youtube.com/topgear
TopGear.com website: http://www.topgear.com

Top Gear Facebook: http://www.facebook.com/topgear
Top Gear Twitter: http://twitter.com/BBC_topgear

This is a channel from BBC Worldwide who help fund new BBC programmes.

29 thoughts on “Nissan GTR: Speed Devil (HQ) – Top Gear – BBC

  1. Œskblad says:

    2:38 I'll LMAO whenever ricers are able to afford this and get rid of that wing, like they do on Supras. Lolol

  2. Staggering engineering but has a fanbase that gives you cancer .

  3. Why is the music different from the original clip?

  4. DK Gaming says:

    why did the guy in the lawn mower run for his life?

  5. Buck Buck says:

    heres my beef.its not a good-looking car

  6. HiAce Ambulance :)

  7. I want a car that breaks my neck

  8. I'd buy this car just to experience what the launch control feels like

  9. Speed devil my ass.

  10. Kilo says:

    all you pay for is powertrain. the rest of the car is a limited edition altima coupe interior. such trash, and the hood flying off is a more common problem then people like lol

  11. dave runner says:

    And I thought my 83 280 zx was quick……

  12. SKULLS says:

    LOL! Snapped his neck on a corner….go go Godzilla!!

  13. What's the song on 2:15

  14. Ian Janane says:

    hahaha Clarkson is too funny! that tickled me

  15. Kobe Khan says:

    the only non-supercar to move the game on dynamically, a very good representative of what the car as an entity has come to in the 21st century

  16. That car is cool

  17. Brian Heiden says:

    Eye infection neck went out and this guy is on the way out lol.

  18. """ G O D Z I L L A """ R U L E S ………………………. All the WAY!!!!!!!!

  19. This car is DEADLY in turns if it hurts a guys neck forget it because i aint geeting a neck injury

  20. I love this car i love every skyline since the R 33 My passion is all about Skylines

  21. da bij says:

    This was kind of scary

  22. 6runkM3d1c says:

    480p does not HQ make…

  23. Owened says:

    Thats kinda creepy that the car tracks where you are and inhibits the speed….RIP touge drift racing

  24. JRT313 says:

    The guy mowing was even called to rescue!!

  25. Nino Hering says:

    The most overrated car ever

  26. in a straight line yeah it s the best gtr!!!it feels like being launched into space!

  27. it s a dummy savage and gives you only one way to turn the corners!!!! i dont like it .i preffer an evo 10 like car or even some corvette zo6 or c7 even a dodge hellcat srt or a caaro ss.

  28. problem with the car it s that its very heavy for its power so it drifts a hell of a lot.that also damages the tires fast and easily.

  29. the car drifts!!!!it like if its made to turn frontly all the time it s a strange turning the corners concept!!!thats need a lot of energy from the car, dinamic and structural resistence a lot!!!

Comments are closed.